İş

Visa döngüsel ekonomiye geçişi desteklemek için işbirliği yapıyor

Visa Transformation Economics Behavioral Insights Lab, tüketicilerin döngüsel ekonomiye geçişini kolaylaştırmak ve sürdürülebilir tüketici tercihlerini desteklemek için H&M Group markası COS, United Repair Centre, Mindworks, Twig ve Ellen MacArthur Vakfı ile işbirliği yaptı.

Şirketten yapılan açıklamaya göre Visa, Transformation Economics Behavioral Insights Lab’in (Visa Recommerce Behavioral Insights) perakende sektörü ile ilk iş birliğini duyurdu.

İş yerlerinin dönüşüm ekonomisine geçişte tüketicileri nasıl destekleyebileceğini araştırmak ve paylaşmak amacıyla kurulan Visa Transformation Economy Behavioral Insights Lab’in ilk iş ortakları H&M Group’un COS markası, United Repair Centre, Mindworks, Twig ve Ellen MacArthur oldu. Temel.

İkinci el satış pazarı ve giyim tadilatı hakkında içgörüler keşfedilecek

Açıklamada, tüketicilerin yüzde 92’sinin daha sürdürülebilir bir yaşam istediği ancak yalnızca yüzde 16’sının bu yönde somut adım attığı kaydedildi. Buna göre Visa’nın perakende markaları ile iş birliğine giderek niyet ile eylem arasındaki farkı ortadan kaldıracak çözümler üzerinde çalışacağı belirtildi.

Moda sektörünün döngüselliğe geçişinde değerli bir yere sahip olan ikinci el satış pazarının her geçen gün büyüyen bir alan olduğu belirtilen açıklamada, Avrupa’daki tüketicilerin sadece yüzde 47’sinin alışveriş yaptığı bildirildi. yılda bir kez ikinci el satış.

Bu nedenle birçok marka halen tüketicilerin bu alana olan ilgisini, onları motive eden unsurları ve karşılaştıkları engelleri anlamaya çalışıyor. Buna göre COS, ilk etapta tüketicileri ikinci el eşya piyasasına çeken ve katılımını artıran ürünleri araştıracak.

United Repair Center, tüketiciler için giysi onarımının zorluklarını ve giysi onarım hizmetlerinin herkes için nasıl daha erişilebilir ve kullanışlı hale getirilebileceğini keşfedecek.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Visa Türkiye Genel Müdürü Samile Mümin, Avrupa’da olduğu gibi Türkiye’de de tüketicilerin daha sürdürülebilir bir yaşam arzuladıklarını ancak bunu gerçekleştirmek için adım atmakta zorlandıklarını belirterek, şu ifadeleri kullandı:

“Dünyanın önde gelen ödeme ağlarından biri olarak Visa, tüketicilerin daha sürdürülebilir seçimler yapmasına yönelik hizmetler geliştirme konusunda benzersiz bir konumda. Kısa bir süre önce duyurduğumuz Dönüşüm Ekonomisi konsepti, daha sürdürülebilir bir ekonomi için 6 temel tüketim durumunu kapsıyordu: Kirala, yeniden doldur, tamir et. Sat, yeniden dağıt, ikinci el sat ve kullanım ömrünün sonunda iade et.

Visa Transformation Economics Behavoral Insights Lab, bireyleri bu alanlarda harekete geçmeye motive edecek motivasyon noktalarını belirlemeyi amaçlar. Bu sayede giyim bölümünde sürdürülebilir modayı tercih etmeyi ve tüketicilerin döngüsel ekonomiye geçişini hızlandırmayı hedefliyoruz.”

Açık kaynak raporları aracılığıyla paylaşılacak

Açıklamada, değişen tüketici davranışlarını tetikleyen faktörlerin daha iyi anlaşılmasını sağlamak amacıyla çalışmaların çevrimiçi ve fiziksel mağaza ortamı gibi farklı ortamlarda yürütüleceği ve görünürlük, erişim ve kullanım gibi konulara odaklanılacağı belirtildi. karşılanabilirlik İndirilebilir raporlar olarak sunulacağına dikkat çekildi.

Projenin diğer iş ortakları olan Ellen MacArthur Vakfı Vakfı’nın döngüsel tasarım, Twig’in fintech ve ikinci el satış, Mindworks’ün davranışsal model tasarımı konusundaki deneyim ve birikimlerinin, çalışmalarda elde edilen içgörülerin gerçeğe dönüştürülmesinde değerli bir rol oynaması beklenmektedir. sürdürülebilirlik alanında somut adımlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu